2010-03-01

Vimplar...

Hejsan!
Nu äntligen har jag gjort klart vimplarna som vi ska hänga upp i köket när "Z" ska ha sitt 3års kalas :)
Jag var lite i valet och kvalet om jag skulle våga blanda mycket färg och mönster- vill ju inta att det ska se rörigt och för mycket ut...

Men det blev bra ändå och jag är nöjd... använde milda pastelliga färger och jag blanda så att det skulle passa sen när lilla syster har kalas oxå ;)


DET BLEV EN RIKTIG KALASVIMPEL :)

Det fina paketet köpte jag här om dagen till "Z" och den söta farbrorn i affären fråga om det skulle vara en present och om det var till en kille eller tjej (dom hade även papper med rosa prickar)
jag sa då att det var till en liten pojke som fyller 3år och då titta han lite fundersamt på mig hihi... vad som ligger i visar jag när "Z" har öppnat det ;) få se om ni oxå blir lika fundersamma... :)
Men visst slog han in det fint och han var så noga, de var så sött hihi...;)


I morgon ska vi in till lasarettet igen och prata med läkare om lilla "S"...

Dom funderar på en till magnet röntgen för att se om det har blivit någon förbättring...

Men dom är fortfarande osäkra på vad det kan vara?

åhh allt är så konstigt och dom har till och med pratat med läkare i Sthlm...
Nu känns det som om man blir orolig igen på nytt :(...

(trots att lilla "S" är pigg och glad igen och frisk från förkylningen... peppar, peppar...)

Hoppas vi kommer fram till något vettigt i morgon!


K R A M från oroliga mamman...

2 kommentarer:

  1. Hej gumman!

    TAck för din gulliga kommentar, roligt att du gillade det jag köpt!:) Förresten, du frågade ´ju om klockan som vi har inne i vardagsrummet förut. Den fanns i butiken Furutorp i Rättvik! Så du vet!:)
    Ja här är körkort ett måste när man bor ute på landet!:) Annars skulle man bi totalt isolerad! Ja det gäller bara att få tummen ur, men det man inte har kanske man inte saknar på samma vis heller?! :)

    Vimplarna blev ju kanon fina, riktigt kalasigt!:) Vilket jobb du har lagt ner!
    Åh hoppas verkligen dom hittar vad som är knas med lilla S!:/ HOppas allt går bra imorgon nu!
    Ha det fin fint! KRAM/L

    SvaraRadera
  2. Vad fina vimplarna blev, de kommer nog bli en hit på kalaset! Förstår att ni blir oroliga när de kontaktat sthlmarna men det är ju kanon att de är ordentliga och verkligen försöker ta reda på vad det är! =)
    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails