2010-02-27

Cup cakes....


Hallojsan!
Cupcakes är inte bara underbart goda utan kan vara helt bedårande att titta på oxå....
Jag älskar cupcakes eller ja sötsaker över huvudtaget ;)...
måste bara ha något sött i mig varje dag... annars får jag nog abstinens eller nåt ;) sur blir jag då i alla fall hihi....

När jag såg dessa underbara porslins bakelser så kunde jag inte motstå frestelsen ;)...
Tänkte fylla den ena med något gott och ge till "Z" när han fyller år...
han har blivit förtjust i torkad frukt och det va ju inte så illa som mammas stora last.... ;)
Den andra får lilla "S" när hon blir något äldre.

I shopping påsen slank det även i detta tokfina halsband som ska föreställa en burk med godis :)
ahhh helt bedårande och det var kärlek direkt från min sida ;)...
och även ett sött litet cupcake lippgloss fick följa med hem.

Jag har även sytt 2 handukar till "Z"s lilla spis som han fick i julklapp... :)


Sen så hittade jag dessa 3 fina burkar från panduro för endast 99kr... kommer att passa bra i mitt pastelliga kök i sommar :)


Trevlig lördagskväll allihopa! Nu blir det film och något sött i soffan ;)....


K R A M

4 kommentarer:

  1. Så mycket härligt pastelligt!

    Den där lilla cupcaken var min favorit.

    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Har liknande porslinsburkar, jag bara älsar dem! Halsbandet var ju riktigt kul!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Vilka gulliga cupcakes-grejer du visar :)
    De är himla söta vare sig de är riktiga eller inte :)

    Igår bakade jag och min syster cupcakes för första gången och det var himla roligt!

    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  4. Åhh vilket härligt fint inlägg =)
    Dajligt!
    Kram kram

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails