2010-02-26

Bok rea...

Hej hej!
Igår var jag äntligen ledig ifrån jobbet, har jobbat mycket nu och man blir ju så trött både i kropp och knopp så det känndes otroligt skönt att ha en ledig dag så här mitt i veckan.
Och extra kul var det då min kära syster kommit hit och hälsat på ifrån Sthlm...

Vi hann springa på loppis och kika, vi hann gå en sväng på stan och jag hittade fina presenter till "Z" och en och annan grej till mig själv ;)...

Vi hann äta lunch på kina med mamma och handla med oss bakelser hem så vi hade något gott till kaffet :)

Sen klockan 2 var det dax att hämta "Z" på dagis och då var det slut på frid och fröjden hihi...

Han är ju så energisk och har mycket spring i benen och så var det ju super kul att Lisa äntligen hade kommit och hälsat på oss ;)...




Jag fyndade lite böcker på bokrean bla. inred och dekorera ljust och lantligt för 69kr


Och barnboken Barnens älsklingar- trimmel tramm. för 149kr. Den finns i olika varianter och denna var en sång och ramsbok med en cd -skiva :)

Mina andra inköp visar jag nästa gång ;)
Nu blir det fredags mys för hela slanten! Önskar er alla en trevlig helg!
Kram Kram

4 kommentarer:

  1. Vad härligt med lite bokfynd! Det är ju så mysigt att läsa och sjunga och ramsa med de små!

    Kram och trevlig helg
    Annica

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att ni hann med så mycket och att du lyckades fynda lite =)
    Hoppas verkligen S blir bra i armen snart, stackars liten!
    G fick "godnattvälling" igår och han tycks inte ha haft ont i magen och har heller inte fisit idag så jag tar för givet att det var majsen han reagerade på. Tyvärr hade vi bara en provpåse av den andra sorten och jag har inte hunnit iväg till affären idag så det blev ersättning till kvällsmål, får väl se hur han sover inatt...
    Hoppas ni får en fin helg!
    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint. Tack för att jag fick titta in.
    Kram
    'Hanna

    SvaraRadera
  4. Hej Lena!
    Tack så mycket för din jätte fina kommentar!:)
    Vilka fynd du gör då!:) Har också den boken,finns så mycket fint i den och bra tips!
    Vad jobbigt att det inte armen blir bra för lilla sötnosen!:/ Kan tänka mig att det blir ett stort orosmoment när det bästa man har inte mår riktigt bra! Hoppas verkligen det ger med sig snart!!
    Trevligt med lite främmande från storstan, har också ett syskon i stockholm! Hoppas ni får en riktigt bra helg! Kram kram/L

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails