2010-02-23

Lite fynd...


Hej tisdag!
I söndags så trotsade vi vintervädret, klädde på barnen och oss själva varmt gick ut i kylan och promenerade ner till ica maxi....(barnen i vagn förstås ;)
där gjorde jag lite fynd minsann...
inge stora fynd men ändå lite sådär så man känner att det var värt den iskalla promenaden ;)...
Hittade fina, vita, virkade korgar för 15 kr styck...
En linne duk för 10kr...
blommor, murgröna på båge för 49kr...
Och så fyndade jag en liten present till "Z" ... en av figurerna ur "I drömmarnas trädgård" som han älskar att titta på ;) till halva priset...
Och gissa om det var skönt att komma hem till värmen sen igen... och njuta av mina små fynd ;)
Dom övre bilderna visar korgen, duken och murgrönan...
Den nedersta bilden visar en glimt av dom festliga vimplarna som jag håller på att sy till "Z"s kalas :)
Dom är inte riktigt färdiga så jag visar bättre bilder sen när allt är klart. ;)
Ha de gott alla trots det kalla, vintriga vädret! ;)
K R A M

4 kommentarer:

  1. Skönt att få komma ut en vända, antar att det inte blivit så mycket av den varan då S legat inne..? Hoppas allt är bättre/bra med henne nu! Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Visst är Maxi en riktig fyndkälla emellanåt. Jag har shoppat mycket där till billig penning!

    Kram Annica

    SvaraRadera
  3. Hej Lena!!
    Men OJ vilka fina fynd!! Kan tro att det var värt promenaden i kylan!:) Korgarna var ju kanon fina!
    Riktigt roligt när man hittar nått så otippat till riktigt bra priser!:)Hur går det för lilla S med infektionen? Hoppas ni har en bra vecka!
    Kram/L

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att lillskruttan har fått komma hem nu. Hoppas hon blir frisk snart.

    Jag sitter och spanar in lite fina tyger på stoff och stil. Vill du sy några kuddar till mig om jag beställer tyg. Jag tänker mig typ 50*50 med knyt i ena sidan(enklast möjliga)

    Vilka jätte fina vimplar du håller på att sy, vill se mer sen.

    Kram kram
    Marit

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails