2010-02-21

En liten önskelista...

Hej hej!

Tack snälla ni för de fina kommentarerna i förra inlägget...

Vi har haft det jättemysigt i helgen och rott om varann ordentligt ja och min lilla familj ;)...
Mys och kärlek på hög nivå! :)


Om ca 2 veckor fyller min lilla prins 3ÅR! :) shit va tiden går fort...
Min kära familj undrar vad han önskar sig och idag tänkte jag visa en liten lista på vad (jag tror) "Z" önskar sig ;) *blink blink*

Det är nämligen så att om man frågar sötnosen vad han önskar sig när han fyller 3 år så säger han... "öööh... paket... öhhh många paket... STOOORA mååånga paket!"
:D hihi min lilla gullunge!
"ja men vad ska det vara i de stora paketen då?"
"Men mamma de ska vara paket!" :)


så det här vet jag att han behöver i alla fall...

(ståbräda till vagnen från brio-bild från babyproffsen.se)

Nya sängkläder i ljusa färger och en sagobok kanske ;) (bild ellos.se)

Säng/fönsterlampa av något slag, tycker dessa va lite fina ;) (-bild älskling och jag.se)

fleece tröja/jacka (-bild Lindex.se)

Nya basket kängor till våren (-bild laredoute.se)

Ny mat stol- (bild lånad från ikea.se)

Sen tror jag ju oxå att han skulle hemskt gärna skulle vilja ha bilar, mer duplo, pussel och andra leksaker ;)




(Bilder lånade från lekmer.se)


Hoppas ni har haft en lika fin helg som vi ;)

K R A M

2 kommentarer:

  1. Hej Lena.

    Hoppas ni får ett roligt kalas, är ute i god tid ifall jag glömmer säga grattis på den stora dagen... grattis på 3-års dagen.

    Hur mår lillskruttan?

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej goa du!
    Vad roligt att du tyckte om förrändringen i köket! Ja visst känns det som om det varit vinter i en evighet nu!! Vilka fina grejer Z önskar sig!;) Tur han har en mamma med bra smak!:) Sängkläderna och sänglampan var verkligen jätte fina! Dom skulle nog Noel också vilja ha!:) Härligt att ni verkar ha haft en sån mysig helg, hoppas veckan blir lika bra! Kramar/L

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails