2010-03-12

Vår känslor & inspration...


Hej Fredag!

Oj vilken härlig, vårlig dag vi har haft det här i Dalarna med solsken, tö snö och fågelkvitter :)....
Insprationen flödar och jag är så himla sugen på att få in mer färg nu i hemmet... känns som jag nästan sadlar om helt, var inne på bara vitt, vitt och vitt förrut :P...

Men nu är det mer färg som gäller men ändå ska jag ha det vita kvar som bas förstås...

Har hittat lite inspirerande bilder på nätet som jag gillar...

Och jag tror genast att jag ska ta in mer färg i hemmet ;)

....lite färg klickar här och där... ;)
Dessa bilder hittade jag hos den underbara bloggen http://www.houseofbliss.blogspot.com/
gå in där och kika och låt er inspireras! :)
Fredagsmys på er alla!
K R A M

2 kommentarer:

  1. Vilka jätte fina bilder du hittat! Jag får också såna ryck, speciellt till våren. Men tyvärr är jag tråkigt nog att jag trivs bäst med vitt!:) Så det blir nog inte många färgklickar här förutom lite fina vårblommor snart!:)
    Ja visst har vi haft underbart väder! Riktigt härligt! Hoppas er helg blir kanon!
    kram/L

    SvaraRadera
  2. Tjolahopp.

    Då ska jag börja kolla efter tyg. Är sååå fattig nu efter lite shopping innan reportage-fotningen, hihi.

    Vad söt du är som vill sy åt mig.

    Kram kram

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails