2010-04-24

Lite mera mode...



Hej hej!

Här kommer lite mera mode...
tänkte visa er lite mer av shoppingen jag gjorde sist...

Just nu har H&M en fin collektion som heter the garden collection...
Jätte fina sommar plagg tycker jag, i härliga färger och blommönster!
Denna söta klänning köpte jag, tycker färgen är så himlans snygg och kommer nog att bli ännu snyggare bara man blir lite brun i sommar...

Hitta oxå detta maffiga halsband som passar bra till klänningen ;)
(jag älskar ju accesoarer!)

Det fanns så mycket mer fint som jag gärna skulle vilja ha... men tyvärr så sa plånboken nej till dessa plagg ;)



Ha en trevlig helg allihopa!
Kram Kram

1 kommentar:

  1. Hi hi ja den blå klänningen är jättefin, den har jag oxå tittat på ;-)

    Kramiz

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails