2010-04-23

Inte som man tänkt sig...


Laglappar (bilar) köpt på h&m för ynka 29kr/3st
(Perfekt till att laga små pojkbyxor vars knän gått sönder)

Det blev visst inget mys med sambon igår (5års firande)...
lite senare på kväll vaknade lilla "S" och kräktes och kräktes... :(
stackars lilla gumman, hon hade fått magsjuka...
Någon timme senare var det sambons tur och han har i stort sett spenderat hela natten på toaletten- stackare!
Nu sitter jag här och (inbillar) känner mig lite konstig i magen... Ni vet hur man kan få för sig att man oxå känner sig dålig... ;)
Hoppas jag slipper eländet! Magsjuka är bland det värsta jag vet...

Så typiskt att lilla familjen blir lagom sjuk till helgen, vi hade planerat resturangbesök och i stort sett fixat barnvakt...aja här får det torkas spya i helgen då...
Vad ska ni andra hitta på för skoj? :)

K R A M

3 kommentarer:

  1. Usch så tråkigt =( Hoppas sjuklingarna kryar på sig och att ni andra slipper eländet!

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Får börja med att gratulera till 5 år tillsammans1:) Vilken snäll sambo du har som köpt så fina blommor och örhängen till dig!
    Åhh vad tråkigt att det inte blev som ni tänkt er....Stackars lilla S. Vi kommer spendera vår helg på precis samma sätt för Noel har spytt i ett dygn nu och har 40 graders feber!:/ Jag sitter också här och tycker att "jo men nog mår jag väl lite illa alltid"...Hoppas du klarar dig och att familjen blir frisk snart!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. 5 år, Grattis! =)
    Tråkigt med magsjuka då, hoppas du klarar dig. Va stor Saga blivit hi hi.. så gilli!!

    Stor kram!

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails