2010-04-22

04 22

"And how can i stand here with you and not be moved by you?
Would you tell me how could it be any better than this?
Couse youre all i whant, youre all i need
Youre everything, everything !"


Idag när jag kom hem från jobbet blev jag glatt överaskad av min kärlek ;)
Det stod en fin bukett blommor på bordet och på vas kanten hängde det ett par jättefina örhängen :)


Vi firar 5 år i dag!


Jag blev såå jätteglad ska du veta älskling, tack!

Jag kan knappt tro att det är 5 år vi firar, det känns som om jag har känt dig hela livet!
Du passar mig perfekt, du är så omtänksam, snäll, godhjärtad, rolig och lite så där lagomt crazy ;)

Du är helt j**la underbar! :)

Texten ovanför känner du nog igen? tillägnad till dig ;) hihi...

Lifehouse med everything... Klicka så hör ni andra oxå ;)



Sen så måste jag ju berätta att våra lilla (stora) flicka har kommit in på dagis till hösten :)

Såå spännande för lill fröken ;)

Nej kära vänner nu har jag inte tid att sitta här mer nu ska jag umgås med min STORA kärlek! ;)

Puss och kram

1 kommentar:

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails