2010-04-20

Gummi kruka...

Hej alla fina!
Tack snälla för de goa kommentarer ni skriver, jag blir så jätteglad ska ni veta!
:)


Jag har fått tag på de populära gummi krukorna (gjorda av gamla bildäck) till ett riktigt fynd pris!

Endast 99kr på rusta!

Det fanns även en mindre variant och jag såg att Susanne hade köpt en sådan och satt en rosmarin växt i den, så himlans snyggt och enkelt!

Ångrade genast att jag inte köpte ett par mindre oxå...

Så snyggt att bryta all den vita inredningen med ett par riktigt ruffa bildäcks krukor eller varför inte ha ett par ute i trädgården. ;)


Kramelikram

4 kommentarer:

  1. Kul att man kan hitta fina inredningssaker till en billig penning ibland! Rusta är inte fel! Ska nog tipsa mina döttrar om bildäckskorgarna.
    Ha det så gott!
    Märta

    SvaraRadera
  2. Vilken trevlig blogg du har. Tack för ett bra shoppingtips. Rusta gillar jag ,där har jag gjort många fina fynd. :)

    Ha en fin vecka!
    Camilla

    SvaraRadera
  3. Jätteläckert med gummikorgar! Passar pefekt hemma hos dig och jag kan tänka mig att de även är fina i trädgården! :)
    Ha det gott! Kramar Emma

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Ja det var verkligen ett fynd! Snyggt att ha lite allt möjligt i! Håller med att det är kul att bryta av med lite ruffigt då och då!
    Hoppas ni haft en fin fin onsdag!
    Kram/L

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails