2010-04-17

Nytt utseende...

Hej mina kära läsare...
Som ni ser så har jag ändrat utseende litegran här på bloggen med lite nya färger och en ny rubrik.

Jag är inte så teknisk av mig eller har tålamod att sitta och knåpa på något i timmar så det blev en liten hastig "make over" bara... få se om jag orkar jobba lite mer på den längre fram :P



När jag satt och trixa med lite bilder så blev det lite annat på min älskade son oxå :)


Jag använder sidan picnik.com (ett lite enklare sätt att trixa med kort)

Passar ju mig alldeles utmärkt som inte orkar krångla och greja så mycket. ;)

Tack snälla Sara för det fina tipset! :D

Hoppas ni har en fin helg allihopa!

K R A M

3 kommentarer:

  1. Hejsan!!
    Jag älskar när man dyker in i en blogg och få massa tips..jag tycker d är jätte kul att hålla på med datorn men hallå jag kan nada så den sidan ska jag gå in på o se om jag klura ut d...gillar när du tipsa om kläder oxå den tunikan har jag sett flera ggr men nu med andra ögon jätte fin=)
    ha en bra vecka...!! kram wivi

    SvaraRadera
  2. Hej!!
    Vad kul att du hittade till min blogg, för så hittade jag oxå hit :)
    Jag gillar verkligen din fina blogg, och "headern" är ju jättesnygg!! Det tänkte jag på direkt faktiskt. Tack för det fina tipset!! Jag ska absolut kika in på picnic-sidan ;)
    Kraam Anna

    SvaraRadera
  3. Hej gumman!!
    Vilken fin "makeover" du gjort!:) Jag är så otroligt oteknisk men man kanske ska gå in och kika på den sidan då!:)
    Jätte söt jeanstunika! Älskar jeansplagg!
    TACK SNÄLLA för din så fina kommentar, som alltid! Blir så glad!
    HOppas er helg har varit kanon!
    Kram/L

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails