2010-04-15

Jeans...

Tjingeling!
Visst blev det lite shopping idag minsann :)....

Både till lilla "S" och till mig...
Nu när det börjar nalkas mot sommar så tycker jag att det är snyggt med ljusa jeans plagg...
I höstas var det lite mer det svarta slitna rockiga jeans looken som gällde...

Jag blev så himlans glad när jag hittade den här otroligt söta tunikan till halva rea priset på kappahl :D



Jag hittade oxå lite fina tyger...

Vi får se vad detta ska bli ;)...

Nu ska jag mysa lite med sambon i soffan, barnen somna tidigt idag - skönt att vara för oss själva en stund! ;)

Kram Kram

2 kommentarer:

  1. Åh sicken tjusig tunika =)
    Kan absolut rekommendera att du gör en koja till S, G tyckte som sagt att det var kanonkul och jag tar för givet att din lilla tös gör det samma!
    Ha en fin helg, kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina shoppingfynd! :)

    Ha en trevlig helg :)
    Kram / Therese

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails