2010-04-14

Vintage stories...

Hallojsan!

Det fina vädret håller i sig än... :)

och det börjar bli dax att rensa i garderoben och plocka fram alla somriga plagg...

Även i barnens garderob behövs det rensas lite (nu har inte dom lika stort utbud på kläder som mamma, tack och lov! ;)
men vi ska plocka bort lite vinterkläder och fram med tunnare jackor, sen så växer dom ju så det knakar så mycket har blivit för litet....

Denna super fina tunika som lilla "S" fick i julklapp åker i allafall fram...
Den kommer ifrån kappahls vintage stories (förra kollektionen)

till och med etiketten är vacker...

I morgon är jag ledig igen och då ska jag kika in den senaste vintage kollektionen på Kappahl ;)

Kanske någon av dessa söta plagg får följa med hem...



Bilder lånade från kappahl.se



Kram Kram

1 kommentar:

  1. Hej, kikar in här för första gången.. Vilken fin blogg du har!! Underbar tunika till lilltjejan.. en sådan skulle jag vilja ha till min lilla men det är nog inte så lätt, får kolla in årets kollektion istället!

    Kram Evelina

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails