2010-04-12

Säng lampa...

Hej Hej!
Nu tror jag väl ändå att våren är här!
Helt underbart väder både igår och idag här i Dalarna :)
Tänk att man blir på så mycket bättre humör så fort solen tittar fram... eller är det bara jag kanske? ;)



För ett tag sen så köpte sambon denna fina lampa till sovrummet...

Det är nämligen så att han gillar att läsa och vi har inga riktiga sänglampor utan bara en ljus slinga som ligger ovanpå sänggaveln.
Så nu tänkte vi att nu blir det bättre ljus så han ser vad han läser....
Oooo visst blev det bra ljus minsann ;)... jag och lilla "S" kan knappt sova då vi blir bländade av allt ljussken ;) hihi... (trots en 15watts lampa)

Det enda jag tänkte på när han fråga om lampan var "godkänd" ;) var att den var ju faktiskt jättefin, inte att den var stor och skulle lysa upp ett helt rum... hihi...

Så nu om han ska läsa så får han slänga över ett tyg stycke så det inte bländar så väldans ;)

Lampan kommer ifrån åhlens, brickbordet indiska och diademet ifrån kappahl.

K R A M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails