2010-05-09

Blogg pause...


Hej mina kära läsare!
Som ni märker så har det inte regnat inlägg här precis...

Ja har bestämt mig för att ta en pause i bloggandet då mitt liv är upp och ned just nu och jag är inte på topp...

Nu vet jag inte hur länge jag blir borta, det kan ta 2 dagar eller 1 månad...
jag återkommer helt enkelt när jag mår bättre och inspirationen är tillbaka.

Jag vill tacka alla ni goa som kikar in och ni som kommenterar så fint!
Det har varit jätteroligt och tack snälla för att ni besökt min lilla blogg!

Men kika gärna in då och då för att se om jag är tillbaka och självklart så kommer jag fortfarande kika runt hos er andra bloggerskor! :)


På återseende!


Puss och kram till er alla!

4 kommentarer:

  1. Hoppas ditt liv snart kommer i ordning och att vi får läsa om dina fina pyssel och mysiga vardagar inom en snar framtid =)
    Ha det bra tjejen och tack för dina fina kommentarer!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Sköt om dej och hoppas att du snart har kraft och inspiration att börja blogga igen!

    Kramar,
    Jennie

    SvaraRadera
  3. Hej gumman!
    Tråkigt att du tar en paus, kommer sakna dina inlägg. Men man ska ju inte blogga om man inte orkar/känner för det! HOppas du mår bättre snart och att du vill komma tillbaka och fortsätta inspirera mig!:)
    Kram kram/L

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails