2010-05-21

Med ett brustet hjärta...


Hej mina underbara läsare!


Tack så hemskt mycket för era fina ord... jag blir rörd! :)
Jag är lite starkare nu och känner att jag vill berätta vad som har hänt i mitt liv...
( om jag ska fortsätta blogga så skulle det märkas ändå ;)




(bilderna är lånat från nätet)

Det är nämligen så att jag och "sambon" ska gå skilda vägar och just nu sitter jag med en stor klump i halsen, kommer jag att ångra att jag skriver det här och radera inlägget ganska snart... eller?

men samtidigt så är det skönt att få ur mig det och berätta för alla ni som inte känner mig men som ändå har följt min vardag....

Beslutet är inte mitt och jag blev extremt chockad när det kom fram...

jag har varit så in i h**vete ledsen, förtvivlad och arg!
...jag känner mig helt trasig, tom och ensam...

Samtidigt som jag måste vara stark för mina barns skull!

Hur ska man klara detta, hur orkar man?

Mitt hjärta är trasigt och det kommer att ta tid innan jag läker...
min bloggpause kommer att fortsätta ett tag till...

kanske kommer lusten tillbaka när jag och barnen får en egen lägenhet att ro om och inreda ;)

En sak som jag i alla fall ser farm emot är peace and love festivalen här i dalarna- och ta me fan, jag är singel! ;)


Puss och kram!

6 kommentarer:

  1. Usch då, förstår att det har varit och fortfarande är jobbigt! Ta hand om dig!
    Många, många styrkekramar

    SvaraRadera
  2. Hej igen och var så god =)
    Det är bra här, har fullt upp att ta hand om våran lilla vilding!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack för din fina kommentar.
    Stor kram på dig och dina hjärtan.

    SvaraRadera
  4. Ville bara skicka en kram.
    Hoppas att det snart gör mindre ont.
    Ta hand om dig/
    Maria

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Usch då vad tråkigt att höra!! Förstår att du har det kämpigt just nu! Som du skriver så måste man ju vara stark för barnens skull i en sådan situation fastän man är helt i botten själv. Kämpa på, du kommer att klara det och allt kommer att ordna sig med tiden även om det gör jätteont just nu! Många varma kramar och massor med styrka och energi till dej!!!
    Jennie

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails