2010-06-05

Upp dukat för fika....

Hej mina vänner!

Lovade ju er att visa vad lilla "S" fick i 1års present och tyvärr har jag inte haft tid att fota så mycket utav presenterna förutom när de små kaninerna skulle ha picnic på balkongen ;)

Lilla syster kanin fick lilla "S" av mig i present... jag tyckte att storebror kanin skulle ha en syster ;)
och dom är ju så himlans fina!
Lite nya sommar kläder sydde jag oxå till henne(kaninen alltså ;)...




Picnic filten har jag oxå knåpat ihop och det syns väl vad inspirationen kommer ifrån...
Just det greengate samma som papptallrikarna och muggarna ;)

Det rosa plast skedarna har jag fyndat på willys och dom små söta skålarna kommer ifrån dollarstore.


Hoppas ni har det bra där ute i sommar värmen!
jag återkommer nog med bilder på fler fina presenter så småning om ;)

Kram kram




2 kommentarer:

  1. Åh så fina kaniner! =)

    Hoppas allt är bra med er, kramar!

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad man blir glad av dessa bilder! Underbara färger, och så älskar jag ju Maileg :o) Jättefin filt du knåpat ihop!

    Kramar,
    Jennie

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails