2010-06-13

Lite om allt...


Fina sommar kläder som lilla "S" bla. fick i födelsedags present...


"Z" fick en och annan present han oxå fast det inte var han som fyllde år ;)

Som denna superfina virkade bilen.

Den fina kransen på bilden har "Z" gjort på dagis och är jättefin! :)


Hej hej!

Här hemma går livet vidare trots allt som hänt och just nu mår jag ganska bra...
Det som känns lite jobbigt för tillfället är att jag fortfarande inte har hittat en egen bostad och att vi måste vara ute ur våran lght den sista september då uppsägningstiden går ut...
Även om jag har lite tid kvar så känner jag lite panik över att hitta något, skulle vilja kunna njuta av sommaren med barnen utan att behöva oroa mig för en bostad.
Nåväl... om knappt en månad har jag semester som jag verkligen ser fram emot, jag behöver komma ifrån jobbet och bara vara ledig och tänka på mig själv känner jag.
Har väl inte så mycket planerat än förutom peace and love fastivalen och en tripp till furuvik med barnen sen ska jag bara försöka njuta och hoppas på fint väder!!! :)
Jag har lite funderingar på om jag ska byta blogg och börja om på nytt... som med mitt liv...
Aaa vi får se hur det blir och om jag orkar ta tag i det nu...
På återseende! :)
Kram kram från mig!

1 kommentar:

  1. Vilka fina presenter! Det kommer nog att ordna sig med lägenheten ska du se. Semestern kommer säkert att göra dig gott, du behöver säkert lite tid att bara vara och göra trevlig saker med barnen! Många styrkekramar till dig, skönt att höra att det känns någorlunda ok!

    Jennie

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails