2010-08-01

Min sommar 2010...


Hej mina vänner!
tänkte att jag skulle visa er lite bilder ur vad som har hänt min sommar 2010.

Midsommar...
Firades med familj och släkt, vi grillade god mat...

och gick ock tittade på majstångsresning :)


Det fanns både hönor och långhåriga kor där...


Peace and love festivalen...


Var jag oxå på och hade super duper sketa kul! :)

piggelin drinkar och rockn' roll yeeahh! ;)

Stockholm...


Jag har hunnit med stockholms uteliv och shoppat en hel del ;)
Både inredning till min nya lght och en massa presenter till barnen.

Åhhh va jag saknar Sthlm!

Och sist men inte minst så har jag fått umgås med mina älskade små busfrön...


Vi har bla. lekt i lekparker, badat, tittat på djur och haft picknik...
mm. mm.

Lilla "S" tog sina fösta steg på midsommar... :)


Vi har varit ute så mycket det bara gick i den underbara värmen som vi haft...

men ibland var det för varmt eller så spöregna det och då fick vi titta på film eller bara leka inomhus :)

Det har blivit så många fina sommar bilder i år och jag kommer säkert att uppdatera med lite fler inom kort... ;)

Hoppas ni alla har haft en bra sommar!!!

Kram Lena

2 kommentarer:

  1. Din sommar verkar ha haft de rätta ingredienserna :o) ser framemot flera bilder!

    Kram,
    Jennie

    SvaraRadera
  2. Låter som att ni haft en skön sommar! Hoppas det fortsätter så =)
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails